Lavatrice di Vetru Curvatu (Versione Brush)

Breve Descrizzione:

U tippu di lavatrice di vetru hè per lavà u vitru piegatu per u vitru (normale o un coated).

Per a pruduzzione di u parabriscu, dui vetri sò separati da a polva quandu si piega in u fornu. Dopu à a piega hè finitu, i dui pezzi di vetru sò distaccati è i polveri sò, in generale, eliminati da e purificatori di vaccinu in una sala di cuntrollu climatica induve PVB hè assemblatu immediata dopu a rimozione di e polveri. Stu prucessu esige assai caricu di travagliu è forze di travagliu. Se u aspiratore hè inefficace, i pozzi volanu in ogni locu dapoi a sala di assemblea. In casu di necessariu, l'autoglass, cum'è u parachinu, backlites è sidelites sò ancu lavati è secchi prima di imballà.

A lavatrice di vetru piegata hè generalmente pusata dopu a linea di carica è prima di a linia di assemblea PVB.

A funzione principale hè di caccià l'insulazione in polvere, a polvera, l'impresa di guanti, a pressione, etc., asciugà bè per ottene u vetru pronta per a laminazione.

 

 


Dettaglio produttu

Video

Tags Prodotto

Specificazioni tecniche principali Dimensione
vetro: Max 1800 x 2000 mm Min 1000 x 500 mm
Spessore: 1,6-3,3
travagliu: 1000 ± 50 mm (fora di terra)
Flussu di vetro: Cross cross / Wing down
Profundità di curvatura: Max 250 mm, Min 50mm
Cross curvatura: 0-50mm Velocità di
trasportu: 3-10m / min
: 8m / min

Funzioni principali 
Elimina a polvera, a stampa di guanti, a marca di pressione eccetera, secca bè per ottene u vetru pronta per a laminazione.

Principali caratteristiche
● Dui cinturini Fenner V paralleli sò usati per u trasportu.
● I sensori sò stallati à l'ingressu è l'outlet di a lavatrice per detectà l'ingressu è l'output di u vetru. Quandu u vetru ùn hè micca entre è fora in un certu periodu di tempu, i pompi si parenu di salvà energia.
● A stanza di ashing hè cuncepita cum'è una stanza sigillata per permette un megliu cuntrollu di l'acqua (evità di salvezza).
● U quadru è tutti i pezzi cuntattu direttu o indirettu cù l'acqua sò fatti di acciaio inox (materiale 304).
● Ci sò porte d'acciaio inossidabile (altezza 2,1 mm) cù finestre (fattu di vetru laminatu) da i dui lati di un casellu di lavatoghju chì pò esse apertu per permette l'ispezione, l'aghjustamentu è u mantenimentu
Lavatrice di Vetru Curvatu (Versione Brush) 6

● Primo paru di spazzole: divisa in duie sezioni - Arbore mediu è laterale perla cilindrica - elevabile è regulabile in altezza
● Secunna coppia di spazzole: divisa in duie sezioni - Arbore mediu è laterale perla cònica - elevabile e altezza regolabile

Lavatrice di Vidru Bended (Versione Brush) 7
● Sezione di spray finale cunnessa direttamente à u suministru d'acqua deionizzata di u cliente per rinfrescà prima di entra in sezione di asciugà.
● A sezione di essiccazione hè furnita cù i gruppi servali di l'aria di secchezza di u cuteddu sicondu a velocità di secca.
● A seccione di secca hè dotata di una stanza sigillata in acciaio inox. Hè cuncepitu in generale per ottene più bonu cuntrollu di a pressione di l'aria.
● Ci sò porte d'acciaio inossidabile cù finestre (fattu di vetru laminatu) da i dui lati di casca di secca chì ponu esse apertu per permette l'ispezione, l'aghjustamentu è u mantenimentu

Lavatrice di Vetru Curvatu (Versione Brush) 8● L'ajustamentu di l'angolo di i culteddi d'aria da i dui lati hè cuntrullatu da u mutore, chì hè cunvenutu per l'ajustamentu di l'angle.  
● A camera di ventilatore include a stanza di distribuzione d'aria, a sala di ventilatore è u dispositivu di regulamentu di temperatura di l'aria.

● Fan equipatu cun inverter. Sicondu u flussu di vetru, u fan pò esse accese o travaglià à bassa velocità per riduce u cunsumu d'energia.
● L'entrata di aria in a sala di ventilatore hè dotata di un pre-filtru è un filtru di saccu. L'indenzia di u filtru di borsa pò esse cuntrullata da un controller di pressione differenziale.


  • Prununzia:
  • Successiva:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è mandateci a noi